Máte otázky?

1. Produkty

Plastové lahve
Všechny naše plastové lahve lze dodat s odpovídajícím uzávěrem. Správnost uzávěru zaručujeme při výběru v obchodě, kdy je uzávěru vystaven spolu s odpovídající lahví.

Plastové nádoby
Pokud kombinujete výrobky z našeho obchodu s výrobky se stejným označením, které jste získali jinde, nemůžeme správnost zaručit.

2. Platba

Zahrnují ceny na webových stránkách DPH?
Ceny na webových stránkách zahrnují DPH.

Jsou platby přes stránku Plasticflessenshop.nl bezpečné?
Ano, stránka Plasticflessenshop.nl zpracovává vaše údaje v zabezpečeném prostředí Mollie.

Jaké možnosti platby jsou k dispozici?
V našem obchodě můžete platit pomocí: iDEAL (Visa, Mastercard, AmericanExpress, Maestro, iDeal, Sofortbanking, Bancontact, Giropay, PayPal, Klarna, Apple Pay) nebo bankovním převodem.

3. Přeprava

Pokud si něco objednám v obchodě, kdy mi bude objednaný produkt doručen?
Pokud jsou všechny položky skladem, váš produkt bude doručen do 2 až 4 pracovních dnů od data objednání v následujících zemích: Nizozemsko, Belgie, Dánsko, Francie, Německo, Irsko, Lucembursko. Doručení do ostatních zemí může z důvodu delší doby přepravy trvat déle. Výrobky se snažíme odeslat do 3 pracovních dnů, o době doručení vás bude informovat přepravce.

O víkendu se balíky nedoručují.

Mohu si svou objednávku také vyzvednout?
Internetový obchod nenabízí možnost vyzvednutí objednávky.

Jakým způsobem bude moje objednávka odeslána?
Objednávku vám doručí zásilková služba.

Musím si vytvořit účet, abych si mohl/a objednávat ze stránky Plasticflessenshop.nl?
Není nutné si založit účet. Doporučujeme vám však, abyste tak učinili. Po registraci si můžete snadno prohlížet historii svých objednávek a při další objednávce nemusíte své údaje zadávat znovu.

Jsou údaje, které potřebuji vyplnit pro založení účtu, na stránce Plasticflessenshop.nl v bezpečí?
Respektujeme soukromí všech uživatelů našich stránek a zaručujeme, že s osobními údaji, které nám předáte, budeme zacházet jako s důvěrnými. Vaše osobní údaje nepředáváme třetím stranám.

Chci obdržet objednávku a fakturu na různé adresy. Je to možné?
To není žádný problém. Můžete zadat jinou doručovací adresu, například pokud chcete poslat dárek nebo potřebujete zboží na jiné adrese, než je adresa na faktuře. Pokud se pro tuto možnost rozhodnete, odešleme balíček na doručovací adresu a fakturu na fakturační adresu.

Bezplatná přeprava
Pokud celková částka vaší objednávky přesahuje 2809,84 Kč (bez DPH), bude vaše objednávka odeslána do následujících zemí bezplatně: Nizozemsko, Belgie, Dánsko, Francie, Německo, Irsko, Velká Británie a Lucembursko.

Náklady na přepravu
Pokud vaše objednávka nesplňuje podmínky pro bezplatnou dopravu, budou náklady na dopravu 309,08 Kč bez DPH pro Rakousko, Belgii, Českou republiku, Dánsko, Estonsko, Francii, Finsko, Německo, Itálii, Irsko, Lucembursko, Litvu, Lotyšsko, Norsko , Polsko, Portugalsko, Švédsko, Španělsko a Spojené království a 196,69 Kč bez DPH Nizozemsko.

4. Služba

Chci využít právo na odstoupení od smlouvy, jak to funguje?
Od smlouvy máte právo odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího přijetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy jste převzali zboží do fyzického držení vy nebo vámi určená třetí strana, jiná než dopravce.

Abyste mohli uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte o svém rozhodnutí informovat společnost Plasticflessenshop.nl., se kterou jste uzavřeli smlouvu, a to jednoznačným prohlášením (telefonicky nebo e-mailem).

Kdy mohu vrátit zboží?
Pokud jste obdrželi vadné nebo nesprávné zboží, platí zákonná záruka. V takovém případě společnost plasticflessenshop.nl kontaktujte co nejdříve telefonicky nebo e-mailem a zboží poté vraťte. Do 14 dnů se postaráme se o zaslání správného zboží nebo případně o vrácení úhrady. Náklady samozřejmě nese společnost Plasticflessenshop.nl. Formulář pro vrácení zboží naleznete zde: Formulář pro vrácení zboží

S kým uzavírám smlouvu při nákupu zboží v internetovém obchodě?
Když nakupujete online, nacházíte se v internetovém obchodě Plasticflessen.nl. Uzavíráte tedy smlouvu s obchodem Plasticflessen.nl.

Kdy dochází k uzavření smlouvy?
Pomocí objednacího tlačítka můžete vložit produkty do nákupního košíku, kliknout na „nákupní košík“ a poté na „platbu“ a ocitnete se na stránce platby. Zde najdete přehled zvolených produktů. Chcete-li dokončit objednávku, musíte vyplnit své údaje nebo se přihlásit. Smlouva je uzavřena po přijetí všeobecných obchodních podmínek a kliknutí na tlačítko „koupit nyní“.

Kam mohu zaslat své podněty ohledně tohoto internetového obchodu?
Pokud nějaké podněty ohledně našeho obchodu, sortiment nebo něčeho jiného, zašlete nám e-mail. Vašeho názoru si vážíme. Pokud máte obecný dotaz týkající se našich webových stránek, můžete nám samozřejmě napsat e-mail.  Ozveme se vám do 5 pracovních dnů.

Jaké jsou všeobecné obchodní podmínky, pokud si chci něco koupit prostřednictvím internetového obchodu?
Na prodej prostřednictvím internetového obchodu se vztahují Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě. Můžete si je přečíst kliknutím na odkaz, nebo si je stáhnout.

Jak mám postupovat v případě stížnosti?
Pokud máte stížnost, můžete ji zaslat e-mailem na adresu obchodu Plasticflessenshop.nl, service@plasticflessenshop.nl.

Odpověď obdržíte e-mailem do 48 hodin. 

Potřebovat pomoc?